Eniro Polska, właściciel marki Panorama Firm, realizuje jesienną kampanię reklamową skierowaną do firm z sektora MSP. Na bilboardach w całej Polsce, w radio oraz w sieci prezentowane są reklamy, zachęcające przedsiębiorców do poprawy widoczności ich firm w Internecie.
W kampanii bilboardowej pod hasłem „Popraw widoczność firmy w Internecie” podkreślane jest co daje reklama w Panoramie Firm oraz jakie możliwości stwarzają proponowane przez Eniro Polska rozwiązania. W kampanii promowane jest całe portfolio usług Eniro Polska, które obejmuje zarówno pakiety cyfrowe w Panoramie Firm, jak również szereg usług komplementarnych takich jak: www, remarketing, e-mailing czy SEO.
Kampanię outdoorową (na tablicach Cityboard i Jetline) wspiera szeroko zakrojona kampania online (m.in. na portalach Goldenline, Interia, Gazeta.pl) oraz radio. Na antenie Radia TOK FM, Radio Złote Przeboje oraz w wybranych rozgłośniach lokalnych można usłyszeć spoty radiowe. Nawiązując do hasła kampanii, prezentowane są sytuacje, które obrazują problem z dotarciem do informacji, niemożność znalezienia czegoś, brak widoczności firmy w Internecie. Przed podobnymi wyzwaniami stoją przedsiębiorcy, zwłaszcza Ci, którzy dopiero stawiają pierwsze kroki w marketingu cyfrowym. Rozwiązaniem dla nich jest kompleksowa oferta Eniro Polska.
Zgodnie ze strategią Eniro Polska staramy się jak najefektywniej wspierać polskich przedsiębiorców. Obecnie oprócz pakietów cyfrowych w Panoramie Firm, oferujemy szereg usług komplementarnych takich jak: www, remarketing, e-mailing czy baza danych. W naszej ofercie co chwilę pojawiają się nowości, na przykład ostatnio wprowadzone usługi SEO, które spotykają się z dużym zainteresowaniem klientów. – mówi Wojciech Komosa, Kierownik ds. Komunikacji i PR. Nasze działania marketingowe dostrzegają polskie przedsiębiorstwa, gdyż od 2 lat systematycznie rośnie liczba firm, które spontanicznie wykazują zainteresowanie reklamą cyfrową i same do nas się zgłaszają. – dodaje Wojciech Komosa.
Za kreacje i dobór mediów odpowiada dział komunikacji Eniro Polska, zaś nagranie zostało zrealizowane w Studio Sonica w Warszawie.
W spotach, oprócz Krystyny Czubówny, występują: Sławomir Pacek, Paweł Szczęsny, Miriam Aleksandrowicz.
Dla wielu przedsiębiorców możliwość zamieszczenia reklamy w wyszukiwarce takiej jak np. Panorama Firm jest dobrą możliwością prezentacji swojej firmy. Z danych dostępnych w badaniu Megapanel wynika, że użytkownicy Panoramy Firm są osobami przedsiębiorczymi, aktywnymi zawodowo i otwartymi na nowinki technologiczne, poszukującymi informacji o firmach, produktach i usługach. W większości są to mieszkańcy dużych miast – zatem odpowiednia grupa docelowa dla reklamodawców. Z wyszukiwarki PanoramaFirm.pl co miesiąc korzysta 5 milionów użytkowników.
dostarczył infoWire.pl
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/jaki-jest-wspolny-mianownik-dla-wrozki-biznesmena-i-panoramy-firm